غذاهای انگلیس

🟠با وجود اینکه بریتانیا سابقه ای نه چندان خوبی در غذاهای خوشمزه دارد اما امروزه بعضی از سرآشپزهای انگلیسی به سراغ غذاهای اصیل رفته اند و تغییراتی به آشپزی سنتی بریتانیا با رنگ و بوی مدرن ایجاد کرده اند تا غذاهایی در عین سنتی بودن باب میل امروزی ها تهیه کنند و به دنبال جدیدترین دستورالعمل های غذایی هستند.
اگر امسال سفری به انگلیس دارید حتما به لیست غذاهای زیر نگاه بیندازید و استفاده کنید.
صبحانه ای به سبک انگلیسی !

🟠1.هرسرآشپز خودش را برای درست کردن این صبحانه دارد اما ترکیبات اصلی اش سال هاست که به یک صورت باقی مانده است. همه صبحانه های انگلیسی با دو یا سه نیمرو با زرده های کامل نپخته همراه با تکه های گوشت ،سوسیس ،لوبیا و گوجه سرخ شده است.گاها در کنار مای دودی ،پودینگ ،سیاه ،قارچ و سیب زمینی هم سرو می شود.

🟠2.ماهی و چیپس که در کنار این نوع غذا نخود فرنگی هم گذاشته می شود.

🟠3.کورنیش شیرینی از جمله شیرینی های محبوب در شهرهای انگلیس است. این شیرینی مخلوطی از گوشت،سیب زمینی ،شلغم زرد و پیاز استفاده می شود و در داخل خمیر پیچیده میشوند.

🟠4- غذای Toad in the Holeا مخصوص شمال انگلیس است . این غذا مخصوص زمانی ست که کسی در غذای.
خانه اش فر نداشت.کارگران این غذا را با خود از خانه به محل کار می بردند و در فر مشترک آسیابان می گذاشتند تا زمان آرام آرام چخته شود.این غذا شامل تکه های گوشت بره یا گوسفند است که روی لبه آن از سیب زمینی های گرد پوشیده می شود و آنقدر بخارپز می شود تا سیب زمینی ها کاملا طلایی شوند.

🟠5. یکشنبه کباب ،کبابی لذیذ مخصوص یکشنبه هاست که تعطیلات را دلچسب تر می کند .این کباب به همراه پودینگ یورک شایر،سبزیجات و سس گریوی سرو می شود .

🟠6. غذای Bubble and Squeak ترکیبی از باقی مانده گوشت ها و سبزیجات کبابی به همراه پوره سرو می شود
و معمولا موقع صبحانه خورده می شود.

🟠7.ایتون مس یک دسر خوشمزه و ساده است که نام خود را از یک مدرسه معتبر پسرانه گرفته .این دسر شگفت انگیز از خامه ،توت فرنگی درست می شود و از خوراکی های کلاسیک این کشور محسوب می شود.

🟠8.پای اند مش یک غذای ساده کلاسیک با سیب زمینی و خامه و آب گوشت سرو می شود.

🟠9.بنگرز اند مش یک غذای کلاسیک با سیب زمینی له شده به عنوان غذا است.این غذا از سوسیس و سیب زمینی تهیه شده و ز خودنی های خوشمزه بریتانیایی محسوب می شود .

🟠10.کاکلز نوعی صدف کوچک هستند مه بصورت شرق لندن پیوند خورده است.

🟠11.صبحانه انگلیسی کامل به صورت سنتی از سوسیس،تخم مرغ ،قارچ ،گوجه فرنگی ،سیب زمینی ،تست و نوعی پودینگ تشکیل می شود.

🟠12.پودینگ تافی که خواستگاهش اسکاتلند است از کیک اسفنجی مرطوب با مغز کشمش و خرمای خیسانده شده در سس تافی تهیه و با بستنی یا کاستارد سرو می شود.

🟠13.چای بعد از ظهر یک سنت اصیل انگلیسی و یکی از راهها برای لذت بردن از خوراکی های خوشمزه انگلیسی ست.خوراکی های این چای شامل ساندویچهای انگشتی کوچک ، بستنی ،شیرینی های مختلف و نوعی کیک با مربا ست.

🟠14.بیف ولینگتون یک غذای هیجان زده و کلاسیک بریتانیایی ست و نام آن از شهر ولینگتون در نیوزلند گرفته شده.

🟠15.سیب زمینی تنوری بین مردم انگلیس طرفداران زیادی دارد و این خوراکی ساده از سیب زمینی تنوری در فر پخته شده و بعد از اینکه درونش پخته می شود و سپس داخلش را با کره ،مارگارین و مواد نهایی دیگری مانند ماهی تن و.. سرو می شود.

🟠16.پای کورنیش پاستی یک پای ازخمیری گرد ،پرشده با چیزهایی لذیذ مانند سیب زمینی و پنیر،گوشت و .. تهیه می شود.این غذا پاستیها هم غذایی مذهبی ست و به شکل نیم دایره تهیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *